i got it !

Saturday, 21 January 2012



Hey readers, semalam kan aku happy sangat-2 n bersyukur tak terhingga kpd ALLAH sbb Dia dh makbulkan doa aku utk masuk sbp. Akhirnya, aku dpt jgk... hahaha, kaget gile ah.. Balek2 tgk ade msj..ingatkan ape bnde laa .. rupenye dari 15888... msj die cmni :

RM0.00 Tahniah. RADZIAH BINTI ZAINUDDIN ditawarkan ke SM SAINS SERI PUTERI. Info lanjut sila layari www.moe.gov.my .....  Alhamdulillah, aku dpt SMS SERI PUTERI kt KL.. Ahahahaha, aku mintak SEKOLAH SERI PUTERI, CJ... tp dpt kt bekas tapak lme SSP yg kt Jalan Kolam Ayer.. oke laa tuh... skolah sains lak uh...

Aku ade member...die p n 8a gak....classmate aku, die pon dpt ..nme die RAHIZA..tp jauh gile die dpt ... kt SMS SULTAN MOHAMAD JIWA, KEDAH... skolah tu bgs tau...aku bce ranking PMR last year die top 25 SBP satu Malaysia ... Tp, hmmm bayangkan laa dari selatan > utara.. :D
Reaksi member aku yg lain cm sedih jek..hahaha, kejap je tuh wey... Aku ni tak penting pon kt kelas tu... ade ke tak ke sme je kan, xde bezanya... hihi... Tp, kan sbnrnya... aku nervous nk masuk skolah tu..hahaha, msti menimbon budk pndai kt situ kan-2??

Budak2 3A (2011) n 4SC1 (2012) ... JGN LUPAKAN AKU TAU... AKU SYGKAN KORG ... LELAKI OR PEREMPUAN... STUDY RAJEN2,, NAIKKAN RESULT SPM NEXT YEAR KEYH.. ;) HOPE SO, KITE TAK LOST CONTACT, N MAK AKU KATA KALAU TAHUN NI NK RAYA  RUMAH AKU PON BOLEH.. AJAK LAA SATU KELAS, XDE MASALAH... INSYAALLAH~





TERIMA KASIH SBB AWK SUDI BACA POST SAYA.. KOMEN-KOMEN LAA...

0 comments: